+31(0)20-4229898

Even sparren? Of benieuwd naar de mogelijkheden? Het team staat voor je klaar!

[vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” text_align=”left” css_animation=””][vc_column][vc_row_inner row_type=”row” type=”full_width” use_row_as_full_screen_section_slide=”no” text_align=”left” css_animation=””][vc_column_inner][vc_column_text]

FAQ

[/vc_column_text][vc_column_text]Hoeveel tijd kost het mij om het bij te houden?

Minimaal, Wij hebben een systeem ontwikkeld waarin uw eigen handelingen nihil zijn.

Zo kunt u dezelfde mail doorsturen die u ook naar de lokale krant stuurt, of snel en gemakkelijk een mail sturen naar uw eigen contactpersoon binnen Heiba Service.

Wanneer u net iets meer wilt, kunt u deze mails ook vergezellen met een foto of video wat het eindresultaat ten goede komt. Uit ervaring van afnemers blijkt dat deze gemiddeld 15 á 30 minuten nodig hebben om alles klaar te zetten en door te sturen.


Is dit niet alleen mogelijk voor grote bedrijven?

Onze visie in beginsel was een systeem te ontwikkelen dat voor iedere ondernemer geschikt en rendabel is, dus van de groenteman op de hoek tot gemeentelijke instelling. Door onze bedrijfskosten laag te houden zijn we in staat het systeem zeer scherp aan te bieden. Voor een kleine bijdrage kan er een professionele uitstraling gerealiseerd worden! Wel is het feit hoe meer je er instopt hoe meer er uit komt.


Wat zijn de verdere mogelijkheden?

Wij hebben sinds november 2009 onze diensten uitgebreid. Door vakkundig personeel zijn wij nu in staat uw volledige externe communicatie vorm te geven en up to date te houden. Dit geldt niet alleen voor de digitale wereld maar ook uw visitekaartjes en briefpapier. Door verschillende samenwerkingsverbanden zijn we zelfs in staat uw winkel een volledige restyling te geven.


Bestaat de mogelijkheid om zelfstandig het content te wijzigen?

Schoenmaker blijf bij je lees is een oud spreekwoord dat op deze vraag precies het antwoord is. Even een blik terug in de tijd ‘2003 iedere ondernemer moest en zou een eigen website hebben, het liefst met cms systeem want dat was makkelijk bijhouden.’ Wanneer u nu gaat googelen vindt u nog steeds informatie die als nieuw staat bestempeld uit 2003….Mede door deze ervaring hebben wij er voor gekozen dat zelf wijzigingen aanbrengen in het content niet mogelijk is. Wij hebben hier onze specialisten voor zitten, op die manier kunnen wij ook onze kwaliteit waarborgen.

U bent tenslotte ook een visitekaartje van ons!


Kan ik het content plaatsen op mijn website?

Ja, een integratie tussen uw website en het content in de winkel is mogelijk. Wij adviseren u zelfs om dat te doen! Uit de laatste onderzoeken blijkt dat meer dan 66% van de ondernemers die een website hebben niet tevreden zijn. Reden, de informatie is oud en achterhaald.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]